Posted in Մայրենի

Երկնային տերևը

Կար չկար մի տերև կար, այդ տերևը շատ էր սիրում ճանփորդել։ Մի օր նա մտածեց․«Երբ քամի լինի կթռչեմ դեպի երկինք և կտեսնեմ արեգակին, ամպերին»։ Մեկ էլ ուժգին քամի եղավ։ Տերևը շատ ուրախացավ, բայց քամին այնքան ուժեղ էր որ քիչ էր մնում տերևին կորցներ։ Դա տերևին օգնում էր վերև բարձրանալ դեպի երկինք։ Բարձրացավ, բարձրացավ մեկ էլ առաջին ամպի վրա կանգնեց։ Տերևը ուրախությունից պայթում էր։ Արեգակը նկատեց տերևին և հարցրեց․

-Ով ես դու և ինչ գործ ունես այստեղ։

-Ես տերևն եմ։ Եկել եմ այստեղ, որովհետև շատ եմ սիրում ճամփորդել և ուզեցի երկինքը ուսումնասիրել։ Օ՜ ինչ գեղեցիկ է այստեղից երևում ամբողջ աշխարհը։

-Ես քեզ կծանոթացնեմ իմ ընկերների հետ։

-Ավելի լավ․ ասաց տերևը։

Առաջին ավարտ

Արևն ու տերվն շրջում էին ամբողջ երկնքով։ Երբ գիշերը եկավ արևը տերևին տարավ լուսնի մոտ։ Լուսինը նախանձեց արևին և տերևին ասաց․

-Ինչպե՞ս ես հյտնվել այստեղ։

-Քամու օգնությամբ։

-Գիտես որ այստեղ շա՜տ վտանգավոր է։

Այդպես ասաց լուսինը և տերևին ցած գցեց երկնքից։

Երկրորդ ավարտ

Տերև անդհատ շրջում էր երկնքով։ Օրեր էին անցնում բայց նա դեռ երկնքում էր։ Տերևը արևի, լուսնի, աստղերի և ամպերի հետ շատ էր խաղում։ Բայց մի օր զգաց օր կարոտել է իր ծառին, նստեց ամպին և սպասեց քամուն քամին եկավ տարավ իր ծառի մոտ։

Երրորդ ավարտ

Օրեր անց տերևը որաշում է իր ընկերներին կանչել։ Նամակ է գրում իր ընկերներին։

Բարև ձեզ սիրելի ընկերներ։ Ես ձեզ հրավիրում եմ դեպի երկրնք։ Չզարմանաք ես երկնքում եմ քամու օգնությամբ։ Այստեղ շատ լավ է ու ապահով է։ Սպասում եմ ձեզ։

Տերևը տալիս է քամուն։ Քամին տանում է և հասցնում է տերևի բոլոր ընկերներին։ Նրանք պատասխանում են։

Սիրելի ընկեր մենք համաձայն ենք շուտով կլինենք այդտեղ։

Մեկ օր անց ընկերները անականկալ են անում տերևին։ Տերևը շատ է ուրախանում և որոշում են ապրել երկնքում։

Posted in English

Why Rabbits have got short tails

Ընտրեք ածականների ճիշտ տարբերակը։

My house is (biger, the biggest) than yours.

This flower is (the most beautiful, more beautiful) than that one.

This is the (interesting, the most interesting) book I have ever read.

Non-smokers usually live (longer, the longest) than smokers.

Which is the (more dangerous, the most dangerous) animal in the world?

A holiday by the sea is (good, better, the best) than a holiday in the mountains.

It is strange but often a coke is (more expensive, the most expensive) than a beer.

Who is the (richer, the richest) woman on earth?

The weather this summer is even (bad, worse, the worst) than last summer.

He was the (cleverer, the cleverest) thief of all.